fredag 10 september 2010

Fredagsmysigt pys :))

Jösses vilka problem jag hade att göra detta inlägg, det gick inte lägga in bilder helt plötsligt. Jag blippade runt och trixade utan att ha en aning om vad jag gjorde och så vann plötsligt envisheten utan att jag fattade hur det gick till. Kan bli galen på datorer, jag kan för lite helt enkelt. Det är trial and error som gäller här!!
Nog om detta, äntligen fredag och det är myspys på hög nivå LOVE it... Har en alldeles utomordentlig förmåga att överdriva det mesta och nu överdriver jag ljuständandet och det är sååå mysigt. Nu ska jag krypa upp i knät på min kära man och kolla på film!!
Stor kram till er kära bloggvänner som tar er tid att titta in hos mig!!
TREVLIG helg!!

4 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga bilder du bjuder på!vet du jag tror blogger lever lite sitt eget liv ibland har jag också megaproblem ;o)
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det mysigt att tända ljus, ju fler desto bättre! :))
    Vilken underbar skänk/skåp ni har, jättefin färg!

    Hoppas att det ordnar sig med din blogg, ibland strular det för mig med.... och det är ju sällan man kan lista ut varför.

    Ha en skön lördag och resterande helg!
    Här regnar det, ganska mysigt, för jag ska plugga hela förmiddagen! :P

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. Har oxå haft en del problem med blogspot det sista, så störande.
    Måste säga att ditt blåa skåp är SÅ himla fint!

    Jag gör nog så att jag behåller vitt som bas och blandar in lite färg i accessoarer istället, så lätt att byta efter behag då =)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Ja nu ökar ljusförbrukningen enormt! Så snart bär det iväg till IKEA för ljusshopping!

    Önskar dig en trevlig helg!
    Monica

    SvaraRadera