fredag 29 oktober 2010

Trevlig helg!!


Hej!!
Hoppas ni alla får en riktigt skön och trevlig helg!! Själv ska jag snart åka och jobba, vilket jag tycker är fantastiskt skittråkigt en fredagskväll. Tycker nästan synd om mig själv när jag måste åka ifrån fredagsmyyyyset och stackars familj som inte får ha mig närvarande ;). Ja ja värre saker har väl hänt men roligt är det inte i alla fall. Tur att jag har så trevliga arbetskamrater och om tid finns så ska vi försöka att smaska på vår planerade godisbuffé. 
Visar ett par bilder från sovrummet, här är det sparsmakat med saker men lite keramik får allt pryda sin plats!
Ha det gott!!
Kramar Madeleine

9 kommentarer:

  1. Du är inte ensam, jag skall också åka och jobba strax men man har ju inget val :( Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Förstår att det känns lite tungt att åka och jobba nu i kväll då många har fredagsmys. Men det är tur att det finns människor som vill göra det framförallt inom vård och omsorg.
    Tycker att det ser väldigt skönt ut i ert sovrum.
    Hoppas att det blir lite goda gotter i kväll.
    annika

    SvaraRadera
  3. Så stilrent och fint ni har det i sovrummet!!! Tycker att den lilla "vasen" är så söt, jättefint med Hortensian i!!! :)

    Hoppas att det går bra att jobba, känner med dig, har också jobbat en hel del helger...

    Ha det så gott!!!
    KRAM♥

    SvaraRadera
  4. Vet hur de är att åka till jobbet på fredagskvällen. Men idag är jag faktiskt ledig! Då blir de fredagsmys! =)

    Trevlig helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Ja det är lite tungt ibland att åka och jobba när de andra har mys. Har haft sådana arbetstider, men inte längre.

    Ha en trevlig helg du också.
    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  6. Visst kan det kännas tungt att behöva åka och jobba en fredagskväll men med bra arbetskamrater brukar det ändå kännas okej när man väl är där ;o)
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  7. Så rent och fint stilleben....
    Hoppas du haft en trevlig helg trots jobb.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  8. Stackare som måste jobba helg när andra är lediga.. fast då kanske du är ledig imorgon när jag med tunga steg släpar mig till jobbet...?
    Och vet du, ingen konsumaffär här verkar ha de där zinkhusen! Argh!!

    SvaraRadera
  9. Men vad roligt att hitta hit och få se ditt vackra hem!

    Ha det fint!
    Lisa

    SvaraRadera