måndag 15 november 2010

Datorn är fixad :))


Heeej!!
Åååå vad trevligt att datorn funkar igen :)). Längtar efter att kolla runt på alla härliga bloggar, nu är det bara jul som snurrar i mitt inredningshuvud. Har börjat att piffa så smått åt det juliga hållet. Köpte en underbar julros idag som jag ska visa vid tillfälle, lite annat smått och gott ligger oxå redo för piffning. Vill inte vara för tidig med själva slutresultatet, det brukar komma bara några dagar före jul men det är kul att ta lite i taget.
Ha det så gott!!
På återseende!!
Kramar Madeleine

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att datorn fungerar igen, för din skull men även för oss läsares skull. ;)

    Visst blir man sugen på att börja julpynta, men man får väl försöka vänta lite till och bara börja lite smått.

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att datorn funkar igen!!! :)

    Har också huvudet fullt av jul... för visst är det kul med alla julförberedelser och allt julpyssel som man vill hinna med innan jul!!! :)

    Grattis till din Award, jag tycker också att du har en jättefin blogg!!!!

    Hoppas att du får en trivsam och behaglig dag!
    Var rädd om dig!
    KRAMIS!♥

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka till bloggvärlden;)!

    Jag har aldrig ägt en julros men tänker köpa mig en i år. Blir spännande om jag kan sköta om den:).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. Beautiful images, so lovely!

    Have a wonderful Wednesday!
    Hugs,
    Anne

    SvaraRadera