fredag 27 juli 2012

Livet på en pinne.





Kan nästan inte finna ord när jag ska beskriva hur underbart jag tycker att det är att vistas i naturen en sommardag. Ibland är här och nu det mest fantastiska man kan uppleva, vi äger ju inte framtiden vi äger bara stunden. Det är så skönt när man är ledig och kan styra över sin tid, jag mår så bra och känner mig så fri och glad! Har varit i torpet i flera underbara dagar, badat, fiskat och vandrat i skogarna. Den svenska naturen är helt oslagbar!! Jag njuter av varje minut av ledigheten.
Fixade till en kantarellsmörgås och en iskall lättis, det absolut godaste jag vet! Vilken lyxanrättning i världen kan slänga sig i väggen i jämförelse! Hoppas ni har det gott och att ni får chansen att njuta av den UNDERBARA svenska sommaren.
massor av kramar 
Madeleine

9 kommentarer:

  1. Ja visst är det gott med kantareller, är bara dålig att hitta dom! Men lättöl till, det var ngt nytt!! Får vi prova någon gång! Får jag fråga vad du har för objektiv till dina typ köksbilder du tar? Är på jakt efter ett nytt!
    Kram Helena
    Ha det bramdär ute i den svenska sommaren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder Canons fasta 50mm objektiv väldigt mycket, tycker att det är toppen. Men så har jag även köpt ett lite proffsigare objektiv canon ef 24-70, inte använt det så mycket till bloggbilder än men det känns riktigt bra!! Lycka till, hoppas du hittar något som passar dig!! Kram

      Radera
  2. Åh så gott med kantareller, underbara bilder, kram

    SvaraRadera
  3. Har letat så länge efter ditt blåa kakfat men hittar det inte någonstans!
    Tacksam för ett svar! Så fint!

    SvaraRadera
  4. Hej! Kakfatet är inhandlat på Lagerhause. Hoppas du hittar! Madeleine

    SvaraRadera
  5. Men åh Madeleine vad goda mackorna ser ut. Och bilderna i dina inlägg är ju som vanligt....bedårande!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder! Naturen är verkligen balsam för själen. Läkande o ljuvlig=)

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder på kantareller! Jag blir så sugen...
    Allt gott! Kram Sofia

    SvaraRadera