fredag 12 oktober 2012

Inomhusmys när frosten biter...



Som inredningsbloggande människa så kan jag ibland fundera över om man har så mycket mer att erbjuda, huset vi bor i är ju detsamma så möjligheten att vara alldeles extra ordinärt unik i varje inlägg är ju inte obegränsade. Så jag vill från botten av mitt hjärta tacka för de oerhört fina, gulliga kommentarer jag fick i förra inlägget, det är så härligt med sådan vänlighet, det ger mersmak!! 
Vilken morgon det var idag, svinkallt och tårdrypande vackert. Det  flög runt små lätta iskristaller i luften och skapade ett magiskt gnistrande landskap. Men jag fick en liten köldchock när jag stack näsan utanför dörren, jag var liksom inte beredd, inte min tunna kavaj heller som omedelbums fick åka in i den trista vinterförvaringens tillvaro. Vi tände ljus, kokade kaffe, snodde ihop lite smaskigheter och myste med hela härligheten utanför fönstret!


Många fredagskramar till Er!!
Madeleine

4 kommentarer:

  1. Så tänker vi nog lite alla till mans. Men huvudsaken är väl att bloggandet känns rätt för hjärtat och själen... ♥ Jag gillar din blogg!

    Fin fredag till dig och din familj!
    Kram

    SvaraRadera
  2. God kväll !

    Visst var det härligt ! :)
    Så var det även här hos oss.
    Naturen är som en vacker tavla just nu....och dessutom alldelws gratis.
    Vilka fina bilder du bjuder. :)

    Ha nu en fin helg ! vaema feedags kramar Sirpa

    SvaraRadera
  3. Men jag tänker att man kan låta det vara en utmaning istället - att hitta nya vinklar, nya perspektiv på det invanda. Men visst är det svårt. Skönt att naturen i alla fall förändras runtomkring oss - fina bilder!

    SvaraRadera
  4. Godmorgon =) Härligt det låter med inomhusmys...Hoppas du får en mysig dag nu!

    SvaraRadera