fredag 2 november 2012

Så var det fredag..


..och den här lediga veckan börjar lida mot sitt slut, men vi har ju helgen kvar och det är ju inte fy skam. Tog med lilla dotra på lite shopping igår och vi är rätt så bra på det där om jag får säga det själv. Lyckades inhandla lite julklappar också och det är helt otroligt faktiskt, den där vara ute i god tid-genen hoppades över när jag skulle sammanställas så jag vet inte riktigt vad som hände igår. Så slank jag av en liten händelse in på NICE och råkade köpa några koppar från Greengate, de stod där och talade direkt till mitt hjärta, så vad gör man!?
Hoppas ni får en fin helg!
Kramar
Madeleine 

7 kommentarer:

  1. Har oxå inhandlat årets två första julklappar idag. Känns underbart jag som alltid är i sista minuten. Hoppas det håller i sig så jag kan njuta av en lugn förjul :)
    Ha en skön fredagskväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Haha "råkade köpa" :)) Ja vad ska man göra när det står där och talar till ens hjärta. Klart att då måste man ju köpa :)

    Kram, hoppas ni också får en fin helg!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Ja, vad gör man?! :) Då måste man ju slå till! Det var likadant för mig för några helger sen :) Är något visst med Green Gate muggar tror jag :)
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  4. Snygga, passar verkligen hos dig! Jag brukar vänta med julpynt till december, men oj vad jag blev sugen på att börja tidigare när jag såg ditt förra inlägg! Jag kan inte alls först varför jag drar på det ända till december!
    Ha det fint!
    Ullis

    SvaraRadera
  5. Jättefina, Greengate är ju alltid snyggt! Ha det bra och fin blogg du har! Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Vad fina! och jag tror också den där "ute-i-god-tid-med-julklapparna-genen" hoppade över mig och landade på syrran! Själv har jag knappt börjat tänka jul trots att jag i vanliga fall redan har längtat ihjäl mig!

    SvaraRadera