måndag 14 juni 2010

Halloj!!

Idag har jag varit ledig vilket är det bästa jag vet...då finns det tid att dona och pyssla och umgås med kära familjen.....har även haft kär vän med tillhörande barn på besök. Och så har min lilla brutta spelat fotboll och vi har förstås kollat på när blivande proffset spelat ;)!! Fast brås hon på sin mamma så ska vi nog inte ha för höga förväntningar när det gäller bollaktiviteter ;)!! Kul är det i alla fall! Igår fick jag ett ryck och skrev lite på väggen...det var ju roligt, men jag får hejda mig själv för att inte overdo it så att säga. Får för mig att det skulle vara snyggt att skriva både här och där men vid närmare eftertanke så kan det lika gärna bli skitfult om det står skrivet saker överallt....
Semester närmar sig med myrsteg.....
Kramar Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar