torsdag 30 september 2010

En annan del av sovrummet.....




Gokväll :))
Då var sovrummet helvitt, den sista fondväggen är väck och jag gillar det.( Bilderna är lite mörka för de är tagna på eftermiddagen, vi har morgonsol i sovrummet och det är rätt så härligt ). När jag tröttnar nästa gång så kommer det bli någon härlig tapet i hela rummet.....men säg inget till min man för jag har lovat att aldrig mer tapetsera.....han tycker att jag tröttnar för fort, jag fattar inget ;).
Gillar när sovrummet är enkelt men lite mysigt :)!
Jag ÄLSKAR att gå och lägga mig tidigt med en bunt tidningar, en kopp te, några ljus och helst ska det vara kallt i sovrummet och så lite extrafiltar....de är mysigt det :))
Ha en skön kväll!!
Kramar Madeleine

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Fint du ha det i sovrummet!
    Älskar också att gå och lägga mig tidigt med en bunt tidningar! Mysfaktor!

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Sikke et fint hjem du hae. Dejlige billeder som jeg nyder at se på. :-)
    Jeg har lagt mig som følger og tilladt mig at tage dit link med, så jeg kan komme tilbage ofte. ;-)
    God helg
    Klem, Birgitte.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Har börjat att lägga upp en blogglista på min blogg, har lagt till din, hoppas det är ok!
    Ha en skön helg!
    AC

    SvaraRadera
  4. Åh vilket underbart sovrum!!
    Ha en fin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  5. Så harmoniskt och fint det ser ut i ert sovrum, lovely!!! Blir lite avis på er som har en kakelugn, lyllos er!!! :))

    Själv har jag slutat att lova att "vi inte ska göra om på länge", brukar vara lite för svårt att hålla... ;)

    Hoppas att du får en finfin och skön helg!
    Allt gott!
    KRAM Maria

    SvaraRadera