tisdag 22 februari 2011

en fjäril har landat...

Efter några om och men så har jag fått hem min fjäril som jag beställde för rätt så länge sedan. Först så slarvade budfirman bort den, sedan var den slut och till sist så landade den hemma hos mig med en liten chokladask som tröst, väldigt gulligt :). Det finns ju väldigt mycket snyggt att välja på från Hagedornhagen, jag gillar deras skalbaggar :).
Idag så har jag varit en vända till IKEA och inhandlat diverse nödvändigheter ;). Det är så bra, för mina barn gillar att åka till IKEA. Dottern hoppade jämfota av glädje när jag sa att vi skulle åka dit, glädjen grundar sig dock mycket i.... korv och glass.
Ha en skön vecka kära bloggvänner, rätt var det är så är det fredag!!
Kramar Madeleine

14 kommentarer:

  1. haha jag har också skaffat mig en sådan tavla. Ska bara rama in den. Och det ska jag göra i morgon. Jätte fin är den. Kram Sussi.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig fjäril. Tur att den kom fram till slut. Åh vad bra med barn som gillar IKEA. Men de vet ju hur de ska locka till sig barnfamiljer;) Hoppas du shoppade dina nödvändigheter och lite till kanske.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Superfin tavla! Mina barn gillar också IKEA, superpraktiskt;))

    Ha det så fint!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vilken härlig tavla!
    Ikea har så mycket fint :)

    Så ljust och fint du har i rummet...

    Ha en fin kväll!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Tavlan är verkligen superfin!
    Har också funderat många gånger om jag ska skaffa en jag med...tur du hade som fick din till slut.

    Ha en skön kväll, kram Tina

    SvaraRadera
  6. Hej, mitt första besök här... Du visar jättemycket fint! Hit vill jag återvända. Lägger till dig i min blogglista. Jag gillar gamla hus lite extra också. Ha en bra vecka. Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Vad fint det blev med den svarta ramen till den tavlan. Jättefint!
    Skönt att det finns företag som kan be om ursäkt om de ställer till det, nu får ni smaska choklad och njuta av den fina tavlan!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Fjärilen ser ut att passa perfekt hos er! Önskar att jag hade lite närmare till Ikea, särskilt nu när jag vill spana in både gardiner och lampor. Men svårt att svänga förbi när det ligger 12 mil bort... suck!

    SvaraRadera
  9. Hej!!

    Trevlig blogg du har!!

    Jättefint hem verkar du ha, så kul när man snubblar på så fina bloggar som inspirerar!!

    Ha en fortsatt bra vecka!!

    Mvh,
    Anna.

    SvaraRadera
  10. Den tavlan ser ut att passa hos dig som handen i handsken.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  11. Hej igen!!

    Kika in hos mig för jag har en överaskning till dig!!

    Hoppas du blir glad!!

    Anna. Ett september barn.

    SvaraRadera
  12. Hei.

    Jeg blir så glad når jeg ser hvor mye fint Ikea har fått. Selv bor jeg i et Ikea-dekorert hjem. Kan aldri få nok.

    Jentene mine blir heller hjemme enn å bli med til Ikea. Det er ikke akkurat favorittstedet å dra. Jeg derimot kunne vært der hver dag.

    Veldig fint hos deg. Liker gråtonene sammen med det hvite.

    Klem Mona C

    SvaraRadera
  13. Åh, de är så fina fjärilstavlorna. Jag vill också ha en hemma hos oss...eller rent av två ;)

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Du har det så fint och trivsamt!
    Tavlan var så läcker...
    Ha en mysig kväll.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera