tisdag 2 augusti 2011

Hello!!

Ett gammalt loppisbord för 100 spänn.


Hej!!
Hoppas att ni alla har det bra i sommarvärmen.
Själv försöker jag ta tillvara på mina lediga dagar och stunder. I helgen har vi både hunnit med torpet, en tripp till mor och far och så ett litet äventyr på Omberg.
Ikväll har vi barnfritt så vi har unnat oss en middag på stan, väldigt trevlig sommarstad vi har här faktiskt :).
Resten av kvällen ska ägnas åt regelrätt slappande.
Ha det så gott kära bloggvänner!!
Många kramar Madeleine

12 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilket underbart bord - härligt fynd du gjort!

    Mysigt att ha ett bord så där framför fönstret..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Det låter härligt!

    Vilken loppisfynd. Jättefint!

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  3. Mysigt med barnfritt ibland.... Fina bilder!!

    SvaraRadera
  4. Åh, vilket fint bord, ett sånt skulle jag gärna "hitta" =)
    Livskvalitet på hög nivå när man har bf... Kommer ihåg när mina barn var små när man fick ha lite vuxentid.
    Ha en skön onsdag, kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej!

    vilket fynd! Underbart bord;)) Låter härligt, man får passa på och njuta av sommaren så länge den är här!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Bilderna du visar är alltid vackra och genomtänkta men ibland är de för mig så där extra underbara. Precis som de här. Ibland kan jag inte sätta fingret på varför jag tycker om vissa kort mer. Det är nåt som bara känns, som kommer över en liksom. Du vet säkert vad jag menar. Dessa kort du visar idag ger mig en känsla av ett ögonblick. En rofylld vacker stund. Ljuset på ett gammalt bord med en vacker blomma vid ett fönster. Enkelt, vackert och stilrent. Snyggt också! :)
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  7. Superfint bord. Jag vill också att ett sånt!

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra bilder... och bordet, vilket fynd!
    Ser att vi har samma "boksmak"... konstigt va? :P

    Ha det fint och gott och härligt!!! :)
    KRAMAR♥ Maria

    SvaraRadera
  9. Fint bord och härliga bilder.
    Trevlig kväll.

    Mvh Anna-Leena

    SvaraRadera
  10. Mycket vackert hem ni här, den lampan ni har ovanför matbordet är sjukt fin! Vart har du hittat på denna måntro?
    Ha en trevlig kväll

    SvaraRadera
  11. Vad härligt det låter! Och vilket fynd, superfint bord!!

    Kram:)

    SvaraRadera
  12. Vilket fynd det bordet var och sån vacker bild!!! Mari.

    SvaraRadera