fredag 4 maj 2012

Keramik.


 Idag fick fredagsblomman helt sonika ligga och simma i denna underbara skål från FaB keramik, som inhandlades förra helgen! Näst på önskelistan står härliga koppar från denna oemotståndliga keramik!!
 Har nu avverkat marknaden i byn, obligatorisk ballong och obligatorisk skräpleksak har inhandlats, så godis då förstås! Nu återstår bara smaskig fredagsmat, sen ska jag sitta och bliga på min fabulösa fredagsblomma! Hoppas ni får en riktigt skön helg, fast vädret tråkat till sig.
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine

7 kommentarer:

  1. Vakre bilder og flott blogg. Legger meg til som følger her jeg :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Mycket fina bilder på din blogg!
    Men när du kommenterar hos mig och jag försöker klicka på din blogglänk funkar inte den - visste du det? Nåt tok tror jag.
    Fin helg, kram Frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, vad skumt!! Undra hur man fixar sånt? Hoppas även du får en fin helg!! Kram Madeleine

      Radera
  3. Superfin skål!
    Älskar den formen...
    Önskar dig en toppenhelg!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Så vackert!
    Tänker ta en tur till Rönneshyttan i sommar!:)
    Ha en fin dag!
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  5. Jätte vackert!!
    Ha en fin lördagseftermiddag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig blogg! Blev så glad när jag kikade in här att jag bara var tvungen att lämna en kommentar!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera