tisdag 3 juli 2012

När kakbehovet blir akut...


...så kan man ju alltid sno ihop något av det som råkar finnas till hands. Jag har i ärlighetens namn varit helt klubbad av något bråkigt sommarvirus, så jag ska väl inte påstå att jag är i mitt charmigaste tillstånd för tillfället. Barnen har även de varit drabbade, men de har ju en förmåga att pigga på sig lite hastigare än den ömma modern. Så jag fick ta mig till sans och göra något trevligt, så då blev det en hittepåkaka som inte var så tokig alls. Men nu ska resten av kvällen tillbringas i bingen med nån smaskig bok :).
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine


6 kommentarer:

  1. Hittepåkakor är de bästa kakorna! Blandar man många goda ingredienser så kan det ju knappast bli fel :)

    Krya på dig!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Mums vad gott, jag älskar småkakor!!

    Krya på dig kram!

    SvaraRadera
  3. Hittepåkaka, låter fantastiskt, skulle jag aldrig komma på själv! Krya på dig!
    Kram helena

    SvaraRadera
  4. I love your pictures!! Are pure inspiration!!
    Thanks ;-)))

    Hugs,
    Martina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks, that makes me so happy :))
      I looked at your blog and its beatiful :).

      Hugs Madeleine

      Radera