torsdag 23 augusti 2012

Familjefotografering.






Hanna och Marcus så barnen Lexus och Estelle
                                                                                        
Hej!!
För en tid sedan så fick jag förtroendet att fotografera den här härliga familjen och det var ett sant nöje kan jag lova!! Så kul att sedan få sitta och jobba med bilderna och försöka att ta fram det bästa. Det här gillar jag verkligen och hoppas att jag kommer att kunna pyssla lite mer med.
Hoppas ni har det gott!!
Kramar Madeleine

12 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga bilder :) helt ljuvliga!
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  2. Å vilken utveckling och vad duktig du är! Heja dig! Du vet min väg och den kommer du klara.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta!! Man kan behöva lite pepp!! Kram

      Radera
  3. Vilka fina bilder! Speciellt den på lilla tjejen när hon har gräset bakom sig:)

    Jätteduktig är du verkligen,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag gillar också den bilden :). Kram

      Radera
  4. God morgon !

    Håller med Lotta ! :)
    Duktig du är ! Jätte fina bilder !
    Lita pö din kunskap och våga tro på dig själv ! :)
    En mysig helg till dig ! :)

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  5. Åh vilka vackra bilder!!
    Ha en fin helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  6. You have beautiful family.

    Now, I'm new follower. You have a wonderful blog. It's so colorful and happy :>
    Have a nice Sunday!

    SvaraRadera
  7. Jag tror du har det i dig... förmågan att fånga ögonblicken och uttrycken hos människorna!

    Makalöst FINA bilder!!! :)

    Stor kram♥ till rara dig!

    SvaraRadera
  8. Helt fantastiska bilder!
    kram

    SvaraRadera