torsdag 12 augusti 2010

Auktion när det är som bäst :))
























































Hej hallå kära bloggvänner!! :))
Har fortfarande semester, några dagar till iallafall, ååå... vad jag älskar att ha semester. Skulle kunna ha det som heltidssysselsättning :). Har varit i Vimmerby en vända med min älskade lilla familj och oj vad mysigt det är!! Vill bo i Katthult, jaaa precis så vill jag bo.. minus turister då förstås ;). Astris Lindgren är min stora idol och min beundran över henne bara växer, vilken makalös kvinna hon var!!
Idag har jag varit på auktion, görsa kul helt enkelt!! Inhandlade bland annat den här UNDERBARA vågen för 20kr!!!! Är glad som ett barn på julafton. Toksnygg , passar bra till Smegen :)). Kösarbete pågår mellan semsternöjen och annat, pärlspont är på plats och i helgen hade vi tänkt att hinna måla, ja jag längtar efter att få börja piffa...oj så skoj .))
KRAM!!!

1 kommentar:

  1. Åh jag vill också bo i Katthult ;o), härliga bilder och kul med auktionsfynd!
    Ha en underbar helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera