söndag 29 augusti 2010

Mysiga tider!!!

Det är så mysigt när man får börja tända ljus och lampor på kvällarna och luften är lite kylig och frisk ute. Gillar när man har rosor på kinderna när man kommer in efter en promenad. Är en höstlover helt enkelt. Jag är så pass knäpp att jag gillar att bo i ett gammalt kallt hus. Tycker att det är mysigt att strutta runt i tofflor och effekten av en mysig filt blir ju så pass mycket bättre om det faktiskt är lite kallt inne...:).
Just nu gillar jag svarta järnljusstakar, lite höstigt!!
Hoppas ni haft en skön helg, här passar vi på att vara lite sjuka hela bunten...inte så skojsigt. Men rätt så mysigt ändå :).
Ha det gott!!
Kramar Madeleine

6 kommentarer:

  1. Underbart med en massa ljus överallt.

    Krya på er

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller helt och hållet med dig, dels även med huset, vi har ett gammalt kallt hus "tvåglasfönster" älskar att tända i fönstren, och känna att man kan vara inne å dona utan dåligt samvete för fint väder =)=)

    Kram josse

    SvaraRadera
  3. Vilken fin gungstol du har, härlig färg som är fin till det grå, vita och svarta. Ljusstakarna är oxå väldigt fina.
    Hoppas ni blir friska snart!

    Kram Catta

    SvaraRadera
  4. Ja, hösten är min favorit också!
    Sockor på, ljus och kakelugnar skall
    tändas, man behöver inte ha dåligt
    samvete för att man är inne och
    grejar...
    Till och med lite mysigt om barnen
    är lite lagom sjuka ;)
    Krya på er!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Åh vilka vackra bilder!
    Ha en riktigt härlig dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  6. Hej! Vilken härlig blogg du har! Ditt hem känns så harmoniskt och enkelt men med det lilla extra, sånt gillar jag! Underbart med en ljusblå SMEG, köket ser så mysigt ut!

    Hoppas du får en fin kväll! Kram M

    SvaraRadera