fredag 6 maj 2011

God fredagsmorgon på er!!



Här duggar det visst tätt mellan inläggen nu för tiden. Gamla flaskor har ni sett förr, men de är ju så vackra så de tåls att tittas på en extra gång, här är mina som jag roffade åt mig på loppisrundan i Lördags. Användbara är de också, vas, ljusstake, karaff..
Idag är det vårmarknad i lilla stada och barnen tycker att det är fantastiskt roligt, jag blir nöjd bara jag får med mig lite marknadsgodis hem. Barnen kommer att köpa varsin obligatorisk svindyr (inte så snygg) disney ballong och någon stor kladdig klubba som ALDRIG tar slut. Men det brukar vara lite småmysigt, barnen är lyckliga och mamman är som lyckligast när hon får landa hemma i soffan med sitt marknadsgodis och en smaskig fredagsmiddag i magen.
Ha en riktigt skön fredag kära bloggvänner och se nu till att äta och dricka något riktigt smaskigt!!
Kramar Madeleine

12 kommentarer:

  1. Vill ha sådana flaskor! Hittade en lite större i veckan men den var så grön i glaset..
    Stolen ser så härlig ut, passar bra till allt på bilden!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Lovely!
    Viist är det roligt med loppis och marknad!

    SvaraRadera
  3. Åh så vackra foton! Underbara ranunkler i superfina glasflaskor! Stolen är ju ljuvlig! =)

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jättefina flaskor! Det låter som ni har en riktig superfredag framför er:)

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra bilder! ranunkler är bara fööör underbara! De hade inga i "min" butik idag - det blev istället några vita liljor, rosa elegansnejlikor och vita rosor.. Fint det också!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  6. Har en son som tack och lov bara är 5 månader än! Så han följer snällt med på mina marknadsutflyckter och loppis rundor :) Men ser verkligen inte fram emot tills han bli så pass gammal så han tjatar efter godis så fort man går in i en affär! Dock så verkar det för visso lite småmysigt också..

    SvaraRadera
  7. Vackert! Vi har också vårmarknad här, inga ballonger blev det med hem men allt några riktigt klibbiga klubbor till barnen :-) Några vita pelargoner slank visst med till mamman också men annars tycker jag mest det är strunt!

    Ha en skön helg! Kram M

    SvaraRadera
  8. Ett mycket mycket vackert kort !! :) Det översta skulle göra sig riktigt bra inramat :)

    SvaraRadera
  9. Marknader var liksom så mycket roligare när man var mindre! Här är det mässa i helgen, men sådan där det mest är garageportar och luftvärmepumpar. Jag är mer för loppis så det åker jag på!

    Jo, lite varför-händer-inte-fler-fantastiska-saker-nu-ångest kan nog spela in i min irritation.. varför gör det inte det egentligen?!?

    SvaraRadera
  10. Hoppas att marknaden var bra! Vilka söta flaskor och tack för en mysig blogg! Kram otta

    SvaraRadera
  11. Jättefina flaskor och jag älskar ranunkler! Såg att du köpt samma pläd som jag har, men blommor och prickig - så söt, köpte två - bra pris! under 700:- för båda, det får du inte ens en från Greengate för. Ha en bra vecka - kram Ewa

    SvaraRadera
  12. Åh, det låter som en toppenfredag!!!
    Kollade igenom alla senaste inläggen,
    vad underbart med fika ute!
    Ha det bra!
    Kram Nina

    SvaraRadera