måndag 15 oktober 2012

Världens godaste bröd..






Det finns ju hur många varianter som helst på bikarbonatbröd och det är ju så gott så hälften vore nog och till råga på allt så är det nyttigt. Skulle gärna ha tagit åt mig äran för det här brödet men eftersom jag i alla fall har lite moral i kroppen så får jag väl erkänna att det var maken som snodde ihop. Vi har haft en riktig mathelg, vi har käkat vinkokta musslor, mustig höstgryta och massa annat smått och gott, kurat inne med tända ljus mest hela helgen!
Ha en fin vecka!!
Kramar Madeleine

6 kommentarer:

  1. Mumsfillibabba vad gott det där brödet ser ut! Låter sååå mysigt med er "mathelg":))

    Ha en härlig start på nya veckan:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Mums vad gott det såg ut! Heder åt maken!
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Åh vilket gott bröd, tack för recept, kram

    SvaraRadera
  4. Mmm, så gott. Och så mysigt det låter att kura inne med ljus :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Jag tror bestämt att ditt bröd heter Hälsobröd hemma hos mig, hihi!

    kramen

    SvaraRadera