torsdag 7 mars 2013

Glad arbetsbänk.

Småplockshylla från TGR.

Ljuslykta från TGR.

Tänk det här med pigga färger och barnsliga saker gör mig uppriktigt glad och på gott humör, jag tycker att det är trevligt att integrera barnens prylar i inredningen lite både här och där, av flera anledningar.

Nu är det ju ett jäkla tjat om vår åt höger och vänster och jag tänker inte vara sämre. Vilken dag idag alltså, spenderat hela eftermiddagen ute i solen som värmer helt underbart, små knoppar tittar upp i rabatten, det smälter och droppar. Sitter nu med lite nyförvärvade fräknar på näsan och rosor på kinderna, låter visserligen som "mors lilla Olle" i tantversion ...men det är skön känsla det där.

Våriga hälsningar
Madeleine

7 kommentarer:

  1. Your blog is wonderful and your dream home! Compliments.
    Greetings here from Rome
    Emanuela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi and thank you so much!! Do you have any spring!?
      Hugs Madeleine

      Radera
  2. Glada färger och barnsligt fina saker är humörshöjande! Och ljuslyktan är ljuvlig!!! :) Själv lånar jag av Dorisen när mitt barnasinne vill piffa lite...

    Ha en underbar och fin helg nu du rara! Jag hoppas att du får tid att lapa sol och utöka antalet fräknar!
    Kramar♥

    SvaraRadera
  3. När jag läste rubriken och såg bilden kände jag att jag var tvungen att tipsa dig om en så himla trevlig nyöppnad butik i Örebro. Den heter just glad! och ser ut att passa in lite på dig :)
    På Kungsgatan 2 tror jag det var. Och ja, jag är köpt - för det är en vän till mig som har den ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha vad trevligt, tack för tipset, den ska jag kolla upp!!

      Radera
  4. Åh vad inspirerad jag blir! Tack så jättemycket för en härlig blogg, du har en ny följare.

    SvaraRadera