torsdag 21 mars 2013

Hej i stugorna.



Tänk att det är påsk snart, världens skönaste högtid enligt mig, avslappnat och gott! Det rullar som vanligt på i en faslig fart, denna vecka har jag jobbat, jobbat, backat på en bil, blivit besatt av serien Mad Men ( ja, jag är sent ute jag vet ) men vilket beroendeframkallande litet seriespektakel. Så nu ska jag bädda ner mig i sängen under ett antal täcken och titta på oanständigt många avsnitt och njuta av att jag är ledig i morgon.

Ha det så gott!!
KRAMAR
Madeleine 

5 kommentarer:

  1. Det lät härligt! Bra serie dessutom:)

    kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilka härligt färgglada våriga bilder du bjuder på! Jag hittade hit genom "Lyckliga praliner" och föll för alla klara färger och måste genast kika vidare! Jag behöver en färgboost!

    SvaraRadera
  3. Så vackert! Härligt med färg som piggar upp. Ja tänk så fort tiden går, att det redan är fjärde månaden på detta året=)

    SvaraRadera
  4. For en herlig pute! Flott bilde!

    SvaraRadera