lördag 31 juli 2010

Gammalt och nött!!




































Jag älskar gamla nötta saker de kan vara väldigt vackra precis som dom är, de berättar någonting. Gärna tillsammans med lite blommor så blir det en vacker kontrast.
Idag har jag varit på loppis dock inte inhandlad denna stol den är från min svärmors föräldrarhem. Men en gammal mjölkkanna, sockerlåda, handukar,och en underbar emaljerad kastrull fick följa med hem. Kommer säkert att visa dem i något sammanhang!! Ha en skön helg Kramar Madeleine

6 kommentarer:

  1. Underbart vackert sliten stol. Kul när man finner något sådant och får ta hem. Jag ropade in två mintgröna stolar för länge sen på auktion för en tia tror jag. Visste inte vad jag skulle ha dem till men nu är det bland det bästa i vårt vardagsrum:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så fin, hittade en härligt sliten barnstol på loppis i våras och jag är så glad för den och så kul med loppisfynden du gjort!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  3. Åh, en sån vacker bild! Måste kika mer, har nog missat lite här!=))

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Vännen Vart har du hållit hus?!!? haha vet ju inte om ja känner igen dig nu, om ja inte verkar göra det MÅSTE du säga till när du kommer in! är så sjukt dålig på ansikten.... måste öva på det!!
    va mysig stolen å blommorna va... kan det bli mer lantlig sommar än så!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Håller absolut med om att nötta saker är vackert. Så kul med loppisfynd..

    Ha en bra dag! Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Vilken ljuvligt sliten stol!
    Jättevacker...
    Extra kul när den kommer från släkten,
    så man vet ursprunget!
    Ha det bra!
    Kram Nina

    SvaraRadera