onsdag 28 juli 2010

Sovrum.






































































Efter några om och men och lite funderingar på att bygga en egen sängstomme så bestämde jag mig för den här järnstommen från IKEA den är såå fin tycker jag :)). Lite trevligt med lite svarta detaljer och just nu så håller jag mig till neutrala färger här.
Njuter varje stund av min semester och hemmapiffandet står lite i träda, vi ska bara fixa klart kök och måla hus ;). Köket kommer nog att bli fint när det väl är färdigt...SMEGEN bara står där och väntar på en rättvis miljö...men det är så trevligt att gå och hämta nåt i kylskåpet, tar gärna en extrasväng ;)!



Kram till er...på återseende

6 kommentarer:

  1. Sängen blev jättefin. IKEA kan faktiskt imponera ibland, och för en billig penga dessutom.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med semester hurru du!!! Å sovrummet blev toppen!! Skulle inte ha gissat på ikea!!
    Kram rara du!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint sovrum, jättesnygg säng! Passar verkligen hemma hos er. Har likadana sänglampor:) Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt!
    Jag skulle inte heller gissat på Ikea!
    Man kanske skall ta sig en tur dit...
    Sovrummet ser ser verkligen rofullt
    ut!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Visst är vågen fin. Jag köpte den faktiskt på Rusta för ca 1 år sedan, kostade under hundralappen och det fanns fler saker i samma serie som jag idag ångrar att jag inte köpte. Det är en väldigt vacker turkos färg på den. Hoppas någon butik har den kvar om du vill ha en.

    Kram

    SvaraRadera
  6. ja jag har också tänkt när jag sett denna gavlen på Ikea att den är riktigt fin!
    Ha en härlig dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera