tisdag 20 juli 2010

SEMESTER :))))

Nu har jag semester och jag njuter i fulla drag, detta innebär även lite bloggsemester eftersom att vi inte är hemma så mycket. Helgen tillbringade vi i svärföräldrarnas underbara torp. Jag älskar att vara mitt i naturen och bara njuta av ledigheten och enkelheten. Vi har suttit ute till sena natten och umgåtts framför brasan med min kära bror och hans familj som varit med oss......många skratt hinner det bli på en helg!! Här hemma håller vi på och budget renoverar köket, den skitsnygga Smegen har anlänt :)))) Just nu möblerar vi om skåp och måla ska vi göra när det passar i semesterlunken. Rätt så tråkigt faktisk, det roliga är när man får börja piffa.... Hoppas ni andra njuter av sommaren och tar vara på varje stund!!!
KRAMAR Madeleine

4 kommentarer:

  1. Åh visst ska man njuta nu, åker gärna ut till mina föräldrars stug och bara är, helt underbart! Ska bli spännande att se köket sen...
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Ja, jag förstår att ni njuter av semestern...
    Vädret är ju underbart, (för det mesta),
    och måla kan man göra när det regnar.
    Jag är också jättenyfiken på hur köket
    blir!
    Ha en fin dag!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Åh, vad härligt med semester! Ska bli spännande att se hur köket blir. Ha en fortsatt bra ledighet, passa på att njuta:) Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en trevlig semester och njut!!!!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera