måndag 31 december 2012

Ett riktigt gott nytt år önskar jag Er!!



 En riktig rajtantajtanfest i all ära men idag firar jag in det nya året här hemma med det bästa sällskapet jag kan tänka mig, min familj. Vi ska lyxa till det ordentligt, det blir trerätters, findukning, yatzy, grevinnan och betjänten såklart å så ska vi stå på trappan och kolla in fyrverkerierna vid tolvslaget men självaste Jan Malmsjö skrålandes i bakgrunden ( om det nu är han i år?). Om ni så valt att fira in det nya året i mysbrallor eller finstrassen så hoppas jag att ni får en riktigt trevlig kväll!

Ett riktigt Gott nytt år önskar jag er!!
Kramar
Madeleine



4 kommentarer:

  1. Låter som en trevligt sätt att fira in det nya året.
    Tackar dig för all färgglad inspiration som du bjudit på under året.
    GOTT NYTT ÅR
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år till er!

    Vi fick ställa in våra nyårsplaner på grund av feber.. Såväl jag, maken som sonen är skruttiga - bara dottern är piggelin.

    Så vi firar också hemma - med mysbrallorna på ;)

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Och ett riktigt Gott Nytt År till dej också
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Önskar dig ett Gott Nytt År och bra start på det nya året!=)

    SvaraRadera