fredag 28 december 2012

Mellandagar.




Vaknade på annandagen med ett visst vemod i kroppen, julen var över för den här gången. Vi firar julafton i två dagar för att få rum med alla nära och kära. På juldagen var vi här och det bjöds på ett magiskt vinterväder, hela dagen var alldeles alldeles underbar. Maten, sällskapet, barnen, klapparna, huset, ja ni vet! Jag är otroligt, barnsligt förtjust i hela kittet och allra helst när jag får vara hemma i mitt eget kära lilla hem. Det är något med storhelger som får mig att trivas lite extra de där rödaste röda dagarna som nästan är lite heliga, vardag och måsten är så låångt borta. Nu struttar vi runt i ett långsamt mellandagstempo och njuter av att vara lediga.

Ha det så gott!!
Kramar 
Madeleine

3 kommentarer:

  1. Vackra bilder! Så pastelligt och hääärligt, du får mig att längta efter våren =))

    God fortsättning & Gott Nytt År!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det underbart att vara hemma och njuta med familjen! Härliga bilder du bjuder på! Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt fin lördag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera