fredag 7 december 2012

Rummet som jag aldrig har visat måste nu visas på grund av Ingela.






Detta är det svåraste rummet i hela huset, lilla tv-rummet på övervåningen. Får aldrig till det helt enkelt! Men nu pryder Ingela P Arrhenius väggen och då blev det plötsligt  mycket trevligare, hon är väl för duktig den där Ingela!! 
Igår var jag på årets första julbord med mina kollegor, underbara människor för övrigt!! Idag ska jag på årets andra julbord med maken och tillhörande arbetskamrater. Ska bli trevligt det med, vi har förmåga att ha rätt så kul tillsammans den där mannen och jag när vi kommer ihop oss på nån tillställning. Igår gick jag på sillen och idag får det bli köttabullarna.
Ha en riktigt fin fredag!!
Kramar
Madeleine

2 kommentarer:

  1. Så fint!! Åhh jag smälter som smör i solsken och blir saligt lycklig över att kika in här hos dig :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt färggrant, man blir så glad!=)

    SvaraRadera