onsdag 16 maj 2012

De små liven....


Denna älskade lilla människa som döper sin ökenråtta till Döskalle Bomb, som älskar att kramas, som säger förlåt till sin mamma när hon snubblar på en buske, som vill ha taggigt hår, som frågar efter första riktiga toalettbesöket om det är en köttätare som ligger där nere, som säger att hemmet är invaderat av utomjordingar och vi måste smyga så att de inte pekar oss i ögat, som bygger kojor i vardagsrummet av alla kuddar som finns, som ber mig titta åt ett annat håll så att han kan smyga in i skafferiet och ta kakor,men som mest av allt bara är så godhjärtad och fantastisk!!
Hoppas ni har det riktigt gott och att ni får njuta ordentligt av lite härlig ledighet!!
Många kramar till er som tittar in här!!
Madeleine

2 kommentarer:

  1. Ja barn kan vara väldigt underhållande! Är han en lite filosof måntro? :) Jag har en "sådan" hemma, en som blivit ganska så mycket äldre, men som också har haft perioder när hemmet intagits av diverse olika rymdföreteelser, köttätande monster, blommor... ja jag vet inte vad. En som gärna räddar minsta lilla småkryp som har hamnat fel och som har tusen frågor och nästan lika många egna svar.

    Ha det gott och fint i helgen! Jag hoppas att du får njuta med familjen!!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Vilken fin beskrivning! Själv har jag en lite poet som drömmer om att bli rockstjärna för att få stiliga pojkar hemma!

    SvaraRadera