torsdag 24 maj 2012

Ja minsann...



..vilka dagar det har varit, det här är ju livet!! Kom ner till köket i morse och köksbänken såg ut som ett 
slagfält, så jag flyttade ut mig själv till brokvisten för att slippa se eländet. Vem vill vara inne och göra tråkigheter nu när hela sommarhärligheten finns utanför dörren :). Ska ta mig till jobbet i eftermiddag, ska försöka att hålla lite positivt humör, men det är ju inte helt lätt när man bara vill strutta runt hemma och njuta av livet. SEMESTER where are you!??
Ha det så gott  kära bloggvänner!!
Kramar Madeleine

4 kommentarer:

  1. Hej !

    Härliga bilder ! Så fint ! ;)
    Säg det...vem vill vara inne ? ;)
    Man hinne ju sen. det bästa av allt att man kan lämna allt, gå ut och stänga dörren efter aig ! Då slipper man se allt ! ;)
    Skön ändå att du kan njuta förmiddagen av det vackra vädret? :)har du också ett arbete med skift?
    Inom vilken brancsh? ;)
    Ha nu en skön dag trots jobb ! :)

    Kram på dig med !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bättre sent än aldrig...;). Jag är Röntgensjuksköterska, så jag jobbar både kvällar och helger. Vad jobbar du med??
      Kramar

      Radera
  2. åh så vackra bilder, älskar syrener & fjärilslavendel!
    & vilken snygg prunuskopp :)

    Kram Tiina

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder! Ja nu vill man vara ute och njuta! Älskar den där koppen :)
    Ha en fin lördag!
    kram

    SvaraRadera