måndag 14 maj 2012

En riktigt trevlig dag med lite spännande planer..

Fin blomma och söt liten present fick jag :).

Idag har jag haft besök av min kusin Sandra, vi har båda ett brinnande intresse för inredning. Sandra driver en underbar lite ladugårdsbutik och har en massa stylist och inredningserfarenhet i bagaget. Så kul att träffas och bara frossa i massa roligheter :)) Idag har vi bokat vårt första samarbete och om resultatet blir bra så kommer det säkerligen bli många fler, så kul att sitta och planera och fantisera med någon som tycker att det är precis lika kul som jag tycker, det fullkomligt sprutar idéer :)). Sandra har på sin hemsida, månadens reportage och denna månad ska jag vara med :).

En liten laxfavorit till lunch.


Hoppas ni har det bra kära bloggvänner!!
Kramar Madeleine


2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en sån Ib Laursen kanna. Vit eller turkos, vit eller turkos, vit eller turkos?? Haha.. alltid denna vånda med färger eller vitt.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  2. Åh så fint det ser ut! Så söt ros.

    SvaraRadera