fredag 1 februari 2013

Hej vad det går...




.. mot ljusare tider. När jag lämnade jobbet igår så var det ljust, jag hörde fågelkvitter och jag kände hur jag vaknade till från det där mörka sinnelaget som infinner sig när ljuset har varit frånvarande alldeles för länge. Jag kom liksom på hur det är att leva på våren, det är ju fantastiskt, jag hade nästan glömt! Å härliga trädgård och uteliv... bring it on!!!
Lite krassligt åt höger och vänster här hemma idag men vi är glada ändå för det är ju fredag!!

Så en liten bild på begäran av tjejerna på den lokala Lindexbutiken, såhär sitter blusen ;).

Hoppas ni får en riktigt fin helg.
Kramar
Madeleine

8 kommentarer:

  1. Så fint. Riktigt med vår hos dig. Ha en trevlig helg kram sussi

    SvaraRadera
  2. Såå fine bilder hos deg - fantastiske!! Men hvorfor så lite bilde av deg selv? ;D Blusen var superfin!
    Ønsker deg en riktig fin helg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara du, har nog tänkt att jag är nog inte så mycket att titta på ;). Fin blogg du har!! Fin helg önskar jag dig med!!

      Radera
  3. Önskar dig en riktigt härlig helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  4. Mmm.., älskar ditt läckra kök! Och den gröna soffan och lampan nedan, så inbjudande!!!! mari.

    SvaraRadera
  5. Härligt, härligt det ser ut hos dig! Underbart med tulpanerna på den prickiga duken=)

    SvaraRadera
  6. Älskar ditt kök! Vad härligt vårigt med tulpaner.

    SvaraRadera