onsdag 6 februari 2013

Rapport från fåtöljen

Hoppsan, fortfarande jul..tydligen.

Här har vi intagit olika positioner i vardagsrummet alla med olika friskhetsgrad. Sitter med datorn i knät och fortsätter på temat vår och framtid. Men idag ligger snön vit på fur och gran....o.s.v, vacker är det!
Känner en enorm rastlöshet i själen och när jag tänker efter så tror jag den brukar infinna sig så här års, kanske är så för många?! Jag längtar liksom efter något odefinerbart, eller så är det bara så enkelt att det är vår och sommar man längtar efter? Ja, vad vet jag!? Jag sätter upp ett litet delmål och börjar med att längta efter fredag, så får det bli!

Ha en fin dag!!
Kramar 
Madeleine

4 kommentarer:

  1. God jul ja :D den varer jo helt til påske jo ;)!!
    Så fint det er hos deg. Elsker printene!

    SvaraRadera
  2. Härliga färger! Vi får hoppas det blir vår tidigt i år. Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Last week I ordered that same exact geometrical pillow cover that you have on your sofa :) It looks really lovely in your home, hope it'll look as lovely on my sofa when I get it!

    SvaraRadera