tisdag 19 februari 2013

Passar på att lyxa till det..






...när det är lov och allt, dottern är bagarmästaren i den här familjen och förser övriga med diverse bakdoningar. För övrigt så sitter jag och drömmer om tapeter vackra, härliga, blommiga, mönstriga tapeter. Jag behöver en dos av vackert! Jag har härmed utnämnt februari till årets fulmånad, det mesta är ganska så fult just nu faktiskt. Grått och dassigt ute ( i alla fall här), hela jag är rätt så grå och dassig, husfasaden är dassig.. ja listan skulle kunna göras lång, men jag skippar övriga dassigheter och fokuserar på lite vackert vad sägs om nedanstående tapeter!?

Tapet Harvest, Isak. Vill ha i kök!!
                                                                           

Eller varför inte, pip cherryblossom?
Mayfield Aqua från Jane Churchill
Tapet av Jane Churchill, mayfield, vill haaa i sovrun!

Ha en fin dag!!
Kramar
Madeleine

                                                              





7 kommentarer:

  1. Kände en aning av vår i luften :) Härlig!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Oh, I want that Isak wallpaper in my home too!

    Lovely pics you have :)

    SvaraRadera
  3. JAAA vilka fina tapeter! Av mönstrade tapeter blir man glad! Och JAAA vad härligt med en egen konditor i familjen! :)

    Önskar er en superfin sportlovsvecka!
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Älskar första tapeten! Min lampslinga hittade jag på Tiger i Göteborg för 80 pix:-) Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga tapeter.
    Ha en fin onsdag.
    Kram från andra sidan plurret.

    SvaraRadera
  6. Vilken uunderbar servis!! Varifrån kommer den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Den är inhandlad på Lagerhause för ett antal år sedan, tror dessvärre inte att den finns kvar i sortimentet.

      Radera