lördag 23 februari 2013

Själavård!



Vas från Lagerhause.

Men hejdudingen vilken dag, sol sol sol!! Man liksom sörplar i sig värmen och strålarna som en uttorkad kamel ( ja, kanske inte världens bästa beskrivning men det närmsta jag kan komma). Har gått en lååång, skön, underbar promenad till ljudet av fågelkvitter och det var precis det som behövdes för att håva in lite energi, en liten chailatte på det och några körsbärskvistar så blir det redig själavård!! Ska snart sätta mig mot husväggen och håva in några strålar till innan jag ska piffa till mig till kvällens partaj som vi ska på maken och jag. Har klicketiklickat hem en snygg liten outfit :).


Ha en riktigt fin helg!
Kramar
Madeleine

4 kommentarer:

  1. Vilka härligt våriga bilder, älskar vasen från lagerhaus, har själv en likadan. :) / Erica

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder överallt, som gör mig både glad och hungrig =)=) kram josse

    SvaraRadera
  3. Det låter underbart, naturen är verkligen läkande! Så fint med några kvistar i en enkel vacker vas=)

    SvaraRadera