måndag 9 april 2012

Då var kära lilla påsken över....


...men nu kör vi sista slapparrycket här hemma innan det är dags för vardagen igen. Idag har jag suttit och inspirationssurfat som en galning, det är inte helt bra kan jag lova, önskelistan är numera vääääldigt lång.
Så blev jag så galet sugen på ett annat hus, kan få sånadära ryck ibland.Tänk att få börja om från början i ett Madickenhus på landet :). Jaja, drömma är ju gratis som tur är :).
Ha en riktigt skön slapparkväll!!
Kramar Madeleine

9 kommentarer:

  1. Åh, Madickenhus, min stora önskan! Stor kontrast till det 70-talshus jag bor i!
    Fortsatt trevlig kväll, ser mysigt ut!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Det är tur det, att det är gratis att drömma. Men ack så roligt. Plötsligt händer det vet du ju,
    Härliga bilder du bjuder på som vanligt.
    Ha det gott
    AC

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig header du har, hela din blogg andas LJUS och PASTELLER, härligt hemma kort å gott;) Mari.

    SvaraRadera
  4. Ja, drömmar om ett riktigt madicken-hus har jag också ibland..

    SvaraRadera
  5. Så fint du gjort här på bloggen!
    Drömmer mig också bort ibland, brukar oftast vara ett Madickenhus långt ute på landet:)
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  6. Ojoj, så mycket fint här!! Härliga påskfärger! Så mysigt du haft det i helgen, drömma är nåt jag gör ibland också, det måste man unna sig att göra ;)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Hi,hi...jag är precis så där tokig jag med = ). Drömmer mig bort ibland, skönt att höra att det finns fler! Hemnet är ju livsfarligt = )!

    Ha en bra dag!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  8. Jeg vil også ha et Madicken-hus på landet :)
    Så fin blogg du har, håper det er ok at jeg henger meg på som følger :)
    Ha en fin kveld ! =)

    SvaraRadera
  9. Vad mysigt det ser ut! önskar att jag kunde slå mig ner där i gungstolen och ta en kopp te!

    SvaraRadera