måndag 16 april 2012

På hyllan...

Koppar och liten kanna från Lagerhouse, stora kannan är från House doctor.

...just nu. Härliga retrokoppar från Lagerhouse. Just retromönster har alltid tilltalat mig, men jag kombinerar det gärna med andra stilar. Lagerhouse är riktigt bra på det här med trevliga mönster tycker jag, så är det ju trevliga priser på sakerna också :). Hoppas ni har en bra dag, här vaknade jag upp till ocharmigt snöväder men vädret har snärtat upp sig under dagen, så det tackar vi för :).
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine

5 kommentarer:

  1. Oj, vad fina koppar! Lagerhaus har så mycket fint!
    Ha fin kväll
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jättefina koppar! Tycker det är så tråkigt att Lagerhaus inte längre finns här i stan... min favoritaffär =)

    SvaraRadera
  3. Hej !

    Så och vilka härliga färger :)
    Ha en fin vecka ! Kram

    SvaraRadera