onsdag 4 april 2012

Vi är ingen brödbakarfamilj...


... men i lördags när dottern och jag kom hem från vår shoppingrunda så stod maken och sonen och bakade focaccia, så i sann blogganda så slängde jag fram kameran och fotade det hela :). Fruktansvärt gott var det kan jag lova. Så nu ska det bakas focaccia till påskbordet :). Leila hon vet vad hon snackar om när det gäller bakverk.
Nu ser jag fram emot påskledighet, tjohooo!!
ha det så gott kära bloggvänner!
Kramar Madeleine

Leilas focaccia.

6 kommentarer:

  1. Mmm, jag brukar också baka hennes foccacia, såå gott!
    Härliga bilder med :)
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fina bilder. Ser väldigt gott och aptitretande ut!
    Ha en skön påskhelg!!!
    AC

    SvaraRadera
  3. Ska bli gott att smaka på:) Vilka fina bilder!
    Sväris

    SvaraRadera
  4. Gud så gott! Läckra bilder som gjorde mig ännu mer sugen :-)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Gud så gott! Läckra bilder som gjorde mig ännu mer sugen :-)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Så gott det ser ut och vilka underbara bilder du tar! Fantastiska!
    Glad påsk!
    Kram Jenny

    SvaraRadera