lördag 28 april 2012

Loppisrunda med final i Rönne.

Bilder tagna i Rönne, Fabulös keramik.

Idag har jag, min dotter och min kära vän Amanda varit på loppisrunda, vi avslutade trippen i Rönne hos keramikern Frida, ååå vilket mysigt ställe och sååå mycket snyggt. Inhandlade en fantastisk skål och Fridas bok Fabulös keramik, men önskelistan är nu lång från denna underbara keramik!! Fika på gården i vårsolen och fantastiskt goda bakverk!! En tripp dit rekommenderas starkt!! Lite smolk i glädjebägaren dock då jag avslutade vistelsen med att backa på ett elskåp inför publik, förlåt :/. 
Nu sitter vi i svärisarnas torp och njuter av tillvaron, underbart!!
Hoppas  ni har en skön helg!! Kramar Madeleine



6 kommentarer:

  1. Kom just på att man borde skriva upp en lista om "smultronställen" som bloggar tipsar om!
    Ibland är man ju ute och åker, och har man då lite tid över så är det nog bra att ha lite små ställen man skulle vilja besöka!
    Ditt tips skulle absolut platsa på listan!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag, förutom bilen och elskåpet då!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Vilken toppenmysig dag! Jag vill också åka till fab-Frida. Hört så mycket fint om henne och hennes saker. Men har förstått att habegäret växer sig stort där. Hoppas resten av din helg fortsätter lika bra (förutom det där med elskåpspåkörandet förståss! (Fast det har vi ju redan glömt eller hur!) PS Har lyckats köra på en lyktstolpe inför ögonen på mina egna barn en gång! Oooopss! Bilen klarade sig utan en skråma men det krävdes både glass o godis för att övertyga barnen om att pappa inte behövde veta allt mammas (bristande)körförmågor!DS

    SvaraRadera
  4. Åhhh så underbara bilder från keramikern!!! Vill också dit!

    Så jäkla kul med en loppisrunda, nu fick jag ett enormt sug:)

    Ha en fin söndag!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Haha! Men kära tid skåpet lutade sig lite bara - nu är det rakt igen!!
    Vilka fina bilder och vad kul att ni kom förbi!
    Din blogg är lovely! Vi ses snart igen!
    KRAM Frida

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt det ser ut! Dit skulle jag också vilja ta en runda, funderar på att skriva upp det på min lista över ställen att besöka i sommar!

    SvaraRadera