onsdag 27 juni 2012

Äntligen har vi styrt upp en rejäl arbetsbänk.




Igår var jag ledig från jobb, efter att ha plockat fram pysselgrejer på matsalsbordet för femhundrafemtioelfte gången så kände jag att nu är det dags att styra upp den här pysselverksamheten. Så kom jag på att vår väldigt stora hall liksom bara står där som något sorts outnyttjat genomgångsrum, så då började inredningshjärncellerna att skriva ihop en liten shoppinglista. Så när mannen kom hem från jobbet så fick han se ryggtavlan på sin fru, på väg mot det stora varuhuset. Det inhandlades träbockar, bordskiva, stolar, lampor, och en tavla. Sen hade vi "myskväll" i hallen. Det fixades och trixades och nu har vi en alldeles utomordentlig arbetsplats för alla inblandade, att jag inte tänkt på det tidigare :). Det är inte riktigt klart än, ska hängas lite lampor och fyllas på med lite trevligt pyssel :).
Hoppas ni har det gott och att alla semesterfirare njuter ordentligt :).
Kramar Madeleine

5 kommentarer:

  1. Så bra det blev! Är oxå sugen på att fixa den typen av arbetsbord från stora varuhuset, mycket praktiskt :)
    Ha en fortsatt bra dag!
    /Catta

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt ibland när man Kommer på "herregud att jag inte har tänkt på detta tidigare!!"
    Smart! Kram

    SvaraRadera
  3. Vill också ha dessa pallbockar till ett eget skrivbord!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. beautiful workspace inspiration,..I just love
    the blue details!
    have a nice day
    annie

    SvaraRadera