torsdag 28 juni 2012

Blommor och garn...


I köket så ramlade köksgardinerna ner av en händelse för ett par veckor sedan, det blev väldigt ljust och luftigt så jag bestämde mig för att skippa själva återuppsättningen. Köpte istället en passionsblomma som ska få fritt klätterutrymme. NU!! Blommar pionbusken, å du vackra lilla blomsterdoning här ska du pryda kors och tvärs :). Så till sist, garn!! Visst är garn vackert, som en prydnad i sig, å så bra att ha när man ska pyssla med ditten och datten. Känner att de blev lite spretigt det här inlägget, men det är ju ungefär så jag känner mig idag, spretig!!
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine










5 kommentarer:

  1. Jag tycker det var alldeles jättebra att se och läsa! Gillar gillar :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Så härligt med en massa ljus. Vi tog ner gardinen i köket inför renoveringen, och jag tror inte att den får komma upp igen. Så härligt med allt ljus! :-)

    Underbart med egna pioner att kunna plocka in. Det är verkligen en vacker blomma.

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt härlig helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  4. Jag önskar att vi hade fina fönster som kan passa utan gardiner, men ack nej. Sjuttiotalsfönster, nästan kvadratiska blir inte fina utan lite tyg till.

    Ditt fönster var ju alldeles underbart, och visst är det mysigt och fint med garn, vilka fina färger du har valt!

    SvaraRadera