måndag 11 juni 2012

Uppmuntringsmuffins..

Så här gick det till...

Leilas cupcakes är ett säkert kort, dottern läste receptet och sonen rörde för kung och fosterland, allt var frid och fröjd ända tills det var dags att slicka ur skålen, då försvann syskonkärleken, men återfanns som tur var straxt därefter.
Så bjöd vi in vår kära granntant på lite fika och alla var nöjda och glada :)). Så detta är en sann uppmuntringsmuffins :).

...så här blev det.
Tror jag ska fortsätta på uppmuntringstemat och poppa mig en gigantisk skål med popcorn och ordna till en vågrät kroppshållning framför någon tramsig underhållning.
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine

7 kommentarer:

  1. Mums ser det ut :) Leilas recept är ju bara så bra!!
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  2. Så fin den blev! Ser riktigt gott ut :)

    SvaraRadera
  3. Superfina cupcakes, grannen måste blivit glad!
    Tramsig underhållning kan det vara fotbollen, eller?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder och så gott det ser ut, kram

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vad häftigt, de där kaffekopparna med plommon på, som är på din hylla,
    sådana hade min mamma när jag var liten :)
    Tänk att det man tyckte var fult då är fantastiskt läckert nu!
    Vilka fina bilder...och vilken fin blogg!
    Hit kommer jag gärna igen :)
    Ha en fin kväll!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Vad kul, ja visst ändrar man sig genom åren, du är så välkommen tillbaka!! Karmar Madeleine

    SvaraRadera