torsdag 21 juni 2012

Jag ska börja samla...


Har även beställt underbara små presenter till dottern från den hutlöst trevliga nätbutiken Mokkasin, skulle lätt kunna gå in där och beställa en av varje. Man skulle ju kunna tro att den lilla dockan är till barnet, men nej den är till mig och jag är helt såld, en sån där grej som jag bara blir så barnsligt förtjust i :). Dockorna heter Sonny Angel  och finns i två upplagor med massor av olika djurmössor....jag tänker börja samla.
Hoppas ni får en skön sommardag, här kurerar vi oss från förkylning men planerar att pigga på oss tills i morgon.
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine


3 kommentarer:

  1. LOVELY!

    Glad midsommar, jag hoppas att ni får njuta!!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Glad Midsommar!!
    (Ljuvlig Header!!)

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Og en skøn midsommer til dig også. :-)
    Klem Birgitte.

    SvaraRadera