söndag 17 juni 2012

Gokväll!!


Idag har jag varit iväg på massa roligheter, har träffat min kusin som är precis lika inredningsgalen som jag och vi försöker att förverkliga en och annan dröm tillsammans. Vi har haft så roligt och jag är väldigt nöjd med resultatet om jag får säga det själv :). Ska berätta lite mer så småningom...om inte det hela går åt pipsvängen förstås ;). Så har jag anmält mig till den här tävlingen... i år igen, Sveriges charmigaste hem, vi kom ju fyra förra året, men skam den som ger sig ;). Skulle ni vilja rösta så vore det ju toppen :)). Då trycker man på den där lilla diskreta dekalen här på sidan och så trycker man på den stjärna som man tycker att bidraget är värt :)).
Ha det så gott alla bloggvänner och jag blir så glad över era rara kommentarer!!
KRAMAR Madeleine


12 kommentarer:

  1. Ska absolut gå in och rösta!
    Du har så fint och charmigt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hvor er det bare fint hos dig skønnnnnnnnnn blog :O) klem Betina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma får jag säga till dig :). Välkommen hit :). Kramar Madeleine

      Radera
  3. Ert hem är jättefint....har dock inte facebook som man skulle rösta genom...Håller tummarna....Maria(ny läsare)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du hittat hit, välkommen :)).

      Radera
  4. Hold så op sikke en blog så lyst og fint ikke for meget og ikke for lidt. Er vild med dit fad og dens farve er det fra Rice ? for har ikke set det i den farve her .Jeg vil glæde mig meget til at følge denne skønne blog og selvfølgelig er du straks lagt på min blogliste sammen med de andre svenske blog.Knus og forsat rigtig dejlig aften Else Fogt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du gillar min blogg och tack för de fina orden :). Du är så välkommen!! Kramar Madeleine

      Radera
  5. Ditt hem är ju fantastiskt! Kan du inte skaffa Instagram? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå tackar, jag har instagram men fotar sällan hemmet där, kanske ska börja ;). Kram

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  6. Tack...är här för att stanna tror jag:) Det ger mig inspiration och jag mår bra av inredning på ngt sätt...att ha ett fint hem är viktigt för mig...framförallt nu...Klickar du på min blogg så ser du vad jag bloggar om och där blandar jag inte inredning så mkt...känns fel liksom...Så är glad att jag kan läsa andras...Tack för välkomnandet...Och lycka till med tävligen..../Maria

    SvaraRadera
  7. Tack så mkt för dina styrkekramar......

    SvaraRadera